Subject: FW: Jõuludekoratsioon
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Nov 2024 14:40:34 +0200

From: Johanna Sepmann <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, November 13, 2024 3:19 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Jõuludekoratsioon

Tere

Raasiku Vallavalitsus soovib paigaldada Aruküla bussipeatusesse (Tallinna
mnt ja Soo tn ristmiku busside lõpp-peatusesse Aruküla alevikus, Raasiku
vallas) jõuludekoratsiooni. Manusesse lisatud asukoha plaan ja pilt
dekoratsioonist (Kingipakk).

Kuna see on avalikult kasutatava tee kaitsevöönd, kas selline asi on
lubatud?

Sooviksime väga valla elanikele jõulurõõmu valmistada, paigaldades
silmailuks ja meeleolu loomiseks jõuludekoratsiooni sinna. Kuna see on
Arukülas kõige avalikum koht.

Lugupidamisega

Johanna Sepmann

keskkonnaspetsialist

Raasiku Vallavalitsus

tel 607 0750/ mob 55512527

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.